10 January 2012

My absentee!

MY FOLLOWERS!!! Sorry...so sorry for my absentee!!! :( I've been totally away...it's not every day I have my love with me, so the past 3 weeks I've been all cuddling and all loving! I'm sure you understand! I've have a lot of new stuff to share...and I am really excited to do that! Tomorrow you'll have fresh and shinning posts! Can't wait for your always warm words! :D

- Português -

MEUS SEGUIDORES!!! DESCULPEMMM...desculpem-me por toda esta minha ausência!!! :( Tenho estado todo focado em aproveitar as férias com o meu outro lado...sim, porque não é todos os dias que temos três semanas para nós! Decerto compreendem bem a vontade que estava em passar tempo a proveitar a nossa intimidade! A questão é: tenho montes de coisas novas para vos mostrar e muita coisa para partilhar...estou mesmo entusiasmado com isso (acho que se nota)! Amanhã cá estarei para vos refrescar a memória sobre a minha pessoa! 

Kisses and hugs,
João

No comments:

Post a Comment